Кількість
|
Вартість
|
||
|
Жиза настільна гра
Жиза — це ситуація, яка часто зустрічається в реальному житті.
У грі три категорії "Проблем" пов'язаних зі здоров'ям, роботою, побутовою та категорія "Зальоти".
Всі гравці отримують базовий набір Проблем і Зальотів, і в ході гри намагаються їх позбутися. Кожна Проблема та Заліт має свою вагу, від 1 до 10. Перебиваючи своїми проблемами проблеми друзів – ви позбавляєтеся їх. Зальоти можна перебити лише зальотом.
Правила гри:
- Наосліп роздайте кожному гравцю по 2 карти із загальної колоди. Ці карти залишаються закритими у гравців до фінальної частини гри.
- Картки, що залишилися, роздайте порівну між усіма гравцями і визначте козир, витягнувши із загальної колоди одну карту. Козирем може бути будь-яка категорія "Проблем", крім "Зальотів".
- Після того, як козир визначили, карти роздали, ходить перший гравець, у якого «Козирна проблема» найменшого номіналу.
- Наступний гравець за годинниковою стрілкою повинен побити карту з цієї категорії «Проблем» з великим номіналом, або «Козирною Проблемою». Якщо ж захід був із категорії «Зальоти» - карту побити можна лише «Зальотом» більшим за своєю вагою. "Зальоти" козирем не перебиваються.
- Отже, другий гравець або побив карту - і тоді приходить черга наступного гравця, за годинниковою стрілкою, перебивати верхню карту (за таким же принципом, як був описаний раніше), або, у разі, коли нічим перебити - необхідно забрати найнижчу карту зі стопки, що утворилася, собі в арсенал.
- Гра проходить круговим механізмом, до утворення відбою, або до того, як гравець забрав останню карту зі столу собі в «скарбничку проблем».
- Відбій утворюється, коли кількість карток на столі дорівнює кількості гравців. Наприклад, грає 5 осіб, на столі 5 карт, які перебивають один одного за номіналом чи козирем. Або ж 5 карт за номіналом із категорії «Зальоти».
- За таким принципом гравці намагаються позбутися «Проблем» на руках. Коли основні карти на руках закінчилися - берете дві карти, отримані вами наосліп на початку гри, і продовжуєте з ними грати до тих пір, поки не позбавитеся їх. Не обов'язково всі гравці одночасно починають грати дві приховані карти, можливо, хтось візьме їх раніше, а хтось пізніше.
- Програвши вважається той, хто залишився з картами в руках, а перемагають усі, хто позбувся «Проблем».
Основні засади гри:
- "Зальоти" перебиваються тільки зальотами з великим номіналом.
- Перші дві карти граються тоді, коли ви позбулися основних карт у руках.
- Перебивати необхідно кожну верхню карту на ігровому столі, інакше забираєте нижню карту.
- Карти йдуть у відбій – коли їх кількість на столі дорівнює кількості гравців.
- Козир вибирається на початку гри, до того, як було роздано основний набір карт гравцям.
Що потрібно для перемоги?
- Позбутися всіх «Проблем» та "Зальотів".
У наборі:
- 40 карток з різним номіналом у 4-х категоріях «Проблем»: Здоров'я, Робота, Побутова, "Зальоти".
Для кого гра:
- Для людей, які думають, що у них немає проблем, а також їхніх друзів із купою своїх проблем.
Купити гру "Жиза" в Харкові та Україні можна, оформивши замовлення на сайті, або зателефонувавши за телефоном (095) 932-74-19